poniedziałek, 27 stycznia 2014

Bo ona gotuje, gotuje cały dzień


Uwielbiam zabawki. Może bardziej niż moje dzieci? Ustawiam, segreguję, oglądam, podziwiam, szukam nowych. Nie przesadzam, nie kupuję ich dużo - wiem już, że i tak wszystkich mieć nie będę ;) Ale odkryłam, że zabawki wykonane własnoręcznie, jeszcze bardziej mnie cieszą. Zrobiłam więc coś, co od dawna chodziło mi po głowie, zaprzątało moje myśli odkąd odkryłam internetowy sklep z drewnianymi zabawkami. Urzekła mnie kuchnia firmy KIDKRAFT (w poprzedniej kolekcji była biała) klik i naczynka drewniane firmy JaBaDaBaDo klik


Na Allu znalazłam taka kuchnię (zdjęcie z aukcji - niestety nie dotarłam do faktycznego producenta, więc nie wiem czyje to zdjęcie):

Zakupiłam. I tak, dzień po dniu powstawała wymarzona kuchnia (oczywiście!) Martyny:





















13 komentarzy:

  1. cuuudo, zazdroszczę Martynce takiej kuchnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia jak kuchnia - MAMY- zazdrościmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Efekt powalający powiedz jeszcze, że sama docinałaś sklejkę i ją montowałaś to padne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee, nie! Gotowca przerobiłam, chociaż szczerze mówiąc, gdybym miała więcej narzędzi, to chyba łatwiej zrobić od podstaw :D

      Usuń
  4. Ela...jest cos czego nie umiesz zrobic?
    Podziwiam efekt i zazdroszcze talentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wychodzi mi krem brulee ;) Ale ćwiczę :D
      Dzięki!

      Usuń
  5. Piękna!Kupiłam identyczną Mai i tez przemalowałam ,(natchniona kuchenkami KidKraft :D )ale to bylo 3 lub 4 lata temu.Mai jeszcze się nie znudziła."Nasza" jest w pastelowych odcieniach różu i zieleni i nie jest az tak bardzo zmieniona,Twoja to mistrzostwo,tak,jak i Twoje zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chciałabym zobaczyć Twoją wersję. Swoja drogą, to aż dziwne, że producent tych kuchenek nie wpadł od 3-4 lat na zmianę kolorystyki i nadal robi kuchenki jak za czasów PRL-u (takie moje skojarzenie :) )

      Usuń
  6. Śliczna! A zdjęcia rewelacyjne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze Elu,podeślę fotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idelna nie tylko do zabawy ale również na sesję :) spokojnie możesz takie sprzedawać :)

    OdpowiedzUsuń