niedziela, 10 lutego 2013

Przystanek Alaska


Wczoraj pierwszy raz przed moim obiektywem oprócz dziecka stanął... pies. Opanować Martynę i psa nie było łatwo, chociaż do pomocy było kilka osób :) Irat - uroczy piesek mieszka w lubelskim schronisku dla zwierząt i można go adoptować.

czwartek, 14 lutego 2013
Dzisiaj dowiedziałam się, że znalazł się właściciel pieska! Skuter (tak brzmi jego prawdziwe imię) jest już w swoim domku! Lepszego finału chyba nikt by nie wymyslił! Ogromnie się cieszę, że moje zdjęcia pomogły w poszukiwaniach.















A tak to wyglądało... Ewa ustawiała psa i szybko "wyskakiwała" z kadru. Jeszcze raz - dziękujemy bardzo!

10 komentarzy:

  1. To najpiękniejsze zdjęcia dzieci jakie kiedykolwiek widziałam! Gratuluję talentu! Bardzo proszę o info na maila ile kosztuje u Pani np. 3-godzinna sesja dziecięca w okolicach Lublina i jak jak wygląda sprawa terminów. Mój mail: myszeczka1979@wp.pl. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo, na blogu po prawej stronie jest mój telefon - prosze o kontakt :)

      Usuń
  2. Elu Piękne zimowe kadry i ten pies niesamowity :)) Mam nadzieję że wkrótce znajdzie swój dom i właściciela ! <3
    Martynka jak zwykle urocza i słodka modeleczka :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny zwierz i piekne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam Twoje zdjęcia na DWO i jestem zachwycona. To jedna z najpiękniejszych galerii jakie widziałam. Wszystko jest u Ciebie takie spójne i widać konsekwencję - cudowni modele (a Martynka jest do schrupania), świetne stylizacje, piękne miejsca i bardzooo kreatywne pomysły. Gratuluję talentu i pomysłowości - bo oprócz aspektów technicznych, w których jesteś mistrzynią umiesz pokazać emocje, sprawiasz, że każde zdjęcie zatrzymuje na dłużej. Szkoda, że mieszkasz tak daleko bo zaszczytem dla mnie byłby zrobienie sesji mojemu synkowi u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Takie komentarze dodają skrzydel!

      Usuń