sobota, 5 stycznia 2013

The Best Of 2012


Postanowiłam umieścić na blogu kilka... dziesiąt... set - a zobaczymy w praniu ile :) - zdjęć z tamtego roku. Niektóre są znane z FB inne z DWO, ale jakoś tak tu się lepiej ogląda. Chciałabym je odkopać, bo tak to się zaczęło, a poza tym baaaaardzo je lubię... Zastanawiałam się czy umieszczać tu zdjęcia z projektów (tak,tak - tych z DWO - dla wtajemnieczonych ;) )... ale doszłam do wniosku, ze projekty zasługują na oddzielne wpisy.



Mój zeszłoroczny Mikołajek:


Najlepszą kawę na świecie robi... oczywiście Martyna:































Nasz prywatny domowy kabaret:


– A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy? – Nic wielkiego. – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.













Pierwsze truskawki czyli miłość od pierwszego korzonka:



Yyyy... Nie ma dmuchawców...

Dmuchawce wracaaaaaajcieeeee!

Zaklinam was... Wracajcie!

Rozrywki ruchowe:

Rozrywki umysłowe:













































































20 komentarzy:

  1. niesamowita Martyna, no i jak się przejrzy tak zdjęcia od początku roku to dopiero widać jak dzieci rosną. Moje ulubione kawowe i ze zmywarką, a twoje zdjęcia coraz doskonalsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mi też się miseczka cieszy do tych właśnie fotek. I tyle wspomnień z nimi związanych - zwłaszcza nowe znajomości z Wami :) Może gdyby nie DWO to one by nigdy nie powstały...

      Usuń
  2. no jak to? miało być kilka...set - po tych "kilku" bardzo się rozochociłam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj - cierpliwości. Selekcja trwa...

      Usuń
    2. Teraz czuję się usatysfakcjonowana. Piękna pamiątka "jeden rok z życia dziecka".

      Usuń
  3. same perelki :) Martynka bedzie miec piekna pamiatke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNE, MAGICZNE, PRZEPIEKNE, NIEOCENIONA PAMIĄTKA, GRATULUJĘ FANTASTYCZNYCH KADRÓW ORAZ CUDOWNYCH DZIECIAKÓW:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebrnęłam przez wszystkie i wiesz jak to jest z oglądaniem cudzych dzieci?....po 10 zdjęciu już masz dosyć! A TU przewijałam stronę z niecierpliwością żeby zobaczyć jeszcze więcej, każde kolejne zdjęcie mnie zachwycało. Brawo, jesteś wspaniałą artystką! Dzieciaczki są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne podsumowanie roku. Baaaardzo lubię Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam bardzo. Mam nadzieję na równie udany, a może jeszcze lepszy następny rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje kadry, kolory ale to już wiesz:) Niezwykły post, przepiękne podsumowanie pracowitego roku, Twoje fotografie są doskonałe, a ja się nie mogę doczekać na kolejne, które powstaną w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne,cudniejsze,najcudniejsze.Chciałam wymienić kilka naj,ale zaczęłam oglądać raz jeszcze i nie mogę...Wszystkie są wyjątkowe.WSZYSTKIE.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście znam, podziwiam, uwielbiam...
    Oby ten rok był równie obfity w piękne zdjęcia
    PS. Jaki masz ekspres do kawy?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kadry :) i te minki Martynki boskie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam tu przez facebook i zostanę na dłużej. Jestem oczarowana Twoimi zdjęciami. Niełatwo jest zrobić zdjęcia małemu dziecku, które ciągle jest w ruchu, a Twoje zdjęcia są piękne, niepowtarzalne, zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  13. 34 yrs old VP Product Management Doretta Becerra, hailing from Woodstock enjoys watching movies like Joe and Cabaret. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a 4Runner. Pelny raport

    OdpowiedzUsuń